Całoroczna kampania wizerunkowa dla ogólnopolskiej sieci hipermarketów E.leclerc w roku 2021

E.Leclerc to najdłużej działająca sieć hipermarketów w Polsce, mająca obecnie dużą konkurencję na rynku.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży sieci E.Leclerc.

Na potrzeby kampanii promować będziemy 2 kierunki zachęcające do zakupów w E.leclerc i mówiące o korzyściach dla Klientów:

  • Kampania Niskie Ceny My to Mamy
  • Kampania Cenomenalne zakupy- akcja specjalna, promująca wyselekcjonowane produkty w znacząco obniżonych cenach
     

Zakres prac:
Koncepcja kreatywna, kreacja key visuala, projektowanie materiałów graficznych, wdrożenie kampanii mediowej, , materiały ATL/BTL

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

 

EM&A Agencja Reklamowa
ul. Zgierska 18 b, 04-092 Warszawa
e-mail:office@em-a.pl

tel: 22 870-02-02
kom. 697 090 614
fax: 22 870 07 40